مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:422023-05-31سياسي

اعضای ستاد انتخابات هرمزگان منصوب شدند +اسامی


استاندار هرمزگان در احکام جداگانه ای اعضای ستاد انتخابات این استان را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام، گفت: با توجه به اتفاقاتی که در پاییز سال گذشته افتاد، کشور نیاز به یک مشارکت سیاسی قوی  دارد و انتخابات با توجه به اعداد ریاضی مشخصی که از حضور مردم به نمایش می گذارد بسیار دارای اهمیت است.

وی افزود: افرادی که می نشینند، فکر می کنند و برنامه ریزی می کنند تا صدم درصدی مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد وفادارترین افراد به جمهوری اسلامی ایران هستند ولو اینکه گاها مواضع منتقدانه ای نیز داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با انتقاد از توسعه سلیقه ای در کشور، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران  در حال حاضر 45 سال سن دارد و باید رفتاری در این سطح داشته باشد از این رو پروژه ها باید بر اساس تاثیر آن در افزایش سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران تعریف شود.

مهندس دوستی تصریح کرد: امسال باید تمام برنامه ها و سیاست گذاری ها برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام خرج شود، قرار نیست سرمایه های کشور برای منفعت استاندار، نماینده و حتی شخص رییس جمهور خرج شود چرا که ما تابع ولایت فقیه هستیم و شاهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای ستاد انتخابات هرمزگان منصوب شدند +اسامی

اعضای ستاد انتخابات هرمزگان منصوب شدند +اسامی